هیئت محبان الزینب (امام رضا)
مذهبی و معنوی،سیاحتی و گردشگری
سه شنبه 6 تير 1391برچسب:هیئت, :: 9:44 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی

ایام ولادت با سعادت قطب عالم امکان حضرت ولی عصر عج الله را به پیشگاه مقام معظم رهبری و عموم شیعیان

تبریک و تهنیت عرض می نماییم

هیئت مذهبی فرهنگی محبان زینب (س)

سه شنبه 6 تير 1391برچسب:یا مهدی ادرکنی, :: 9:41 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی

سه شنبه 6 تير 1391برچسب:نیمه شعبان , :: 9:24 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی

با توجه به اهمیت فراوانى که در روایات به شب نیمه ‏شعبان‏ داده ‏شده و حتى آن را هم پایه شب قدر شمرده‏اند، در این مجال برخى از روایت هایى را که در بیان مقام و منزلت این شب روحانى وارد شده‏اند مورد بررسى قرار مى‏دهیم. باشد تا خداوند ما را به عظمت این شب مقدس واقف گرداند و توفیق بهره‏ بردارى از برکات آن را عطا فرماید:

از پیامبر گرامى اسلام صلى‏الله ‏علیه ‏و آله، در زمینه موضوع محل بحث روایت هاى بسیارى نقل شده که یکى از آنها به این شرح است:

« شب نیمه شعبان در خواب بودم که جبرییل به بالین من آمد و گفت: اى محمد! چگونه در این شب خوابیده‏اى؟ پرسیدم: اى جبرییل! مگر امشب چه شبى است؟ گفت: شب نیمه شعبان است. برخیز اى محمد! پس مرا از جایم بلند کرد و به سوى بقیع برد، در آن حال گفت: سرت را بلند کن! امشب درهاى آسمان گشوده مى‏شوند، درهاى رحمت‏ باز مى‏گردند و همه درهاى خشنودى، آمرزش، بخشش، بازگشت، روزى، نیکى و بخشایش نیز گشوده مى‏شوند. خداوند در این شب به تعداد موها و پشم هاى چارپایان - بندگانش را از آتش جهنم-  آزاد مى‏کند. امشب خداوند زمان هاى مرگ را ثبت و روزی هاى یک سال را تقسیم مى‏کند و همه آنچه را که در طول سال واقع مى‏شود نازل مى‏سازد. اى محمد! هر کس امشب را با منزه داشتن خداوند (تسبیح)، ذکر یگانگى او (تهلیل)، یاد بزرگى او ( تکبیر)، راز و نیاز با او ( دعا)، نماز، خواندن قرآن، نمازهاى مستحبی (تطوع) و آمرزش خواهى (استغفار) صبح کند، بهشت جایگاه و منزل او خواهد بود و خداوند همه آنچه را که پیش از این انجام داده و یا بعد از این انجام مى‏دهد، خواهد بخشید ... » (1)

شنبه 27 خرداد 1391برچسب:شهادت,لوکس وبلاگ , :: 9:39 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی

ایام شهادت  باب الحوایج موسی ابن جعفر علی السلام 

را به ولی نعمتمان امام علی ابن موسی الرضا و فرزند بزرگوارشان امام جواد علیه اسلام و خواهر گرامی ایشان حضرت معصومه سلام الله علیه تسلیت عرض می نماییم.

 از طرف هیئت محبان الزینب امام رضاعلیه السلام.

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 12 صفحه بعد
پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 85
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 859
بازدید کل : 134350
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1