حدیث
هیئت محبان الزینب (امام رضا)
مذهبی و معنوی،سیاحتی و گردشگری
چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, :: 8:48 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی
مرا مسخره کنید

 

من یک محجبه ام...
لطفا مرا مسخره کنید....
همانگونه که: نوح را مسخره کردند. (هود (11):38)
موسی را مسخره کردند. (شعراء (26): 25)
پیامبر قوم عاد را مسخره کردند. (احقاف (46): 26)
و در یک کلمه مسخره شدن، تنها شکنجه ی مشترکی بود که همه ی پیامبران آن را تجربه کردند. (حجر (15):11)
سخت ترین شکنجه ای که بر پیامبر اکرم (صلی الله علیه وآله) وارد آمد. تا آن که خدا برای دلجویی رحمه للعالمین اینگونه فرمود: (اگر تو را استهزا کنند نگران نباش،) پیامبران پیش از تو را (نیز) استهزا کردند. (انعام(6):10 و رعد (13): 32 و انبیاء (21): 41).

اما بدانید خداوند وعده داده است: از آنان روی گردان! ما شرّ مسخره کنندگان را از تو دفع خواهیم کرد. (حجر (15) :95) تا در روز قیامت بگویند: «افسوس بر من از کوتاهیهایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان (آیات او) بودم!» (زمر (39): 56).

پس مرا هم مسخره کنید! مادرم زهرا(س) جلوی نابینا هم حجابش را حفظ کرد!
من هم یک محجبه ام !
الگویم زهراست!
پس تا میتوانید مسخره کنید
در من اثری نخواهد داشت!

(تقدیم به تمام زنان محجبه)


پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 184
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 958
بازدید کل : 134449
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1