شعر
هیئت محبان الزینب (امام رضا)
مذهبی و معنوی،سیاحتی و گردشگری
پنج شنبه 26 بهمن 1391برچسب:, :: 7:56 :: نويسنده : سید ابوالقاسم قوامی

 » رهــبر من نور چشمان من است

عشـــق او آیین و ایمان مـن است
ذوالــفقار حیدری در دســــــــت او
طاعتــش میثاق و پیمان من است
سیـــدی از نسل پـاك فاطمه(س)
هـــم ز نسل شیر یزدان من است
در ولایـــــــــــت وارث آل نبی (ص)
جانشـــــــینی از امامان من است
همــــــچو مه تابد به قلب شیعیان
نائب خــــــورشید پـنهان من است
در هــــــــدایت سوی حق آرد مـرا
این هـدایت سمت قرآن من اسـت
دوستانش دوست می دارم همی
دشــمن او دشمن جان من است
جانم فدای رهبر



پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 817
بازدید کل : 134308
تعداد مطالب : 327
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1